Continuous delivery буюу тасралтгүй хүргэх

Сүүлийн үеийн хамгийн амжилттай яваа интернет, технологийн компани бүр (Google, Amazon, Etsy, Attlassian гэх мэт. Үүнд манай компани нь ч мөн адил La Ruche Qui Dit Oui!) энэхүү “Continuous delivery” буюу тасралтгүй хүргэх арга барилыг өөрсдийн бүтээгдэхүүн шинэчлэх үйл явцад хэрэгжүүлсэн байдаг .

Давуу тал нь гэвэл та бүтээгдэхүүнээ хэрэглэгчдээ хүргэх (deployment) үйл явцаа автоматжуулж саадгүй болгосноор, таны бүтээгдэхүүний шинэчлэл тасралтгүй хэрэглэгчид руу тань хүрэх боломжтой болно. Ингэснээр хэрэглэгчээс тань ирэх санал хүсэлт (feedback), аливаа шаардлагууд болон шинэ бүтээгдэхүүний нэвтрүүлэлт зэрэг тань маш хурдан хугацаанд гүйцэтгэгдэх болно.

Тиймээс энэ арга барилыг нэвтрүүлсэн компани бүрийн өрсөлдөх чадвар ихээр нэмэгдэж, цаашид илүү амжилттай өсөн дэвжих бас нэгэн том хүчин зүйл нь болдог болов уу.

Доорх видео бол Continuous Delivery номын зохиогч Jez Humble -ын DevOps конференц дээр тавьсан илтгэл.

 

Илүү дэлгэрэнгүй мэдхийг хүсвэл доорх сурвалжуудаас олж уншаарай.

Advertisements

Хариулт үлдээх

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Өөрчлөх )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Өөрчлөх )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Өөрчлөх )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Өөрчлөх )

Connecting to %s